piątek, 23 listopada 2018

Wątek żydowski w rozmowie Chrzanowski - Czarnecki

Wątek żydowski w rozmowie  Chrzanowski - Czarnecki

Gazeta Prawna zamieściła pełny stenogram rozmowy pomiędzy Markiem Chrzanowskim szefem KNF a bankierem Leszkiem Czarneckim.

Czarnecki: "… ja nie jestem Żydem i w żaden sposób nie jestem rodzinnie związany natomiast bardzo mocno współpracuję z tą grupą ludzi i jestem jedynym Polakiem w zarządzie fundacji Auschwitz Birkenau z osobistej prośby Pana Ronalda Laudera zostałem powołany w listopadzie zeszłego roku. To nie jest żadna tajemnica aczkolwiek nie chwalę się tym, ja też jestem jednym z największych dla przychodów prywatnie największym prywatnym donorem fundacji Auschwitz Birkenau."

Chrzanowski: "Jeżeli chodzi o Prezesa Glapińskiego no to ona ma ta, jest z rodziny (…) Nie chcę żeby pan to poruszał, ale jest z rodziny. Kojarzył pan frankistów? (…) Franka, który przeszedł na wiarę chrześcijańską. To była społeczność żydowska, tak, bardzo ciepło się wypowiada."

Czarnecki:  "Wie Pan kto zakładał Getin Bank? U was są dokumenty. Wniosek o przejęcie Górnośląskiego Banku gospodarczego na bazie, której licencji powstał Getin złożyłem ja i Nathaniel Rothschild. (…) Nathaniel Rothschild syn Jamesa Rothschilda byłego prezesa Bank of England to był mój wspólnik."

2 komentarze:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=hLTywCbxMrU&feature=youtu.be&app=desktop
    tu tez jest dziwny wątek

    OdpowiedzUsuń