wtorek, 18 czerwca 2024

Wielka seria bardzo dziwnych zachowań prezydenta Joe Bidena

 Wielka seria bardzo dziwnych zachowań prezydenta Joe Bidena

 Podczas szczytu G7 we Włoszech 13 czerwca Biden w trakcie pokazu skoków spadochronowych odwrócił się, po czym oddalił od grupy światowych liderów. Po chwili podeszła do niego premier Włoch Giorgia Meloni i zapraszającym gestem wskazała, by polityk wrócił do grona polityków.

  15 czerwca na konwencji Partii Demokratycznej, która odbyła się tego dnia w Los Angeles Biden podczas kończących imprezę oklasków zastygł nagle w bezruchu ze wzrokiem tępo utkwionym w tłum uczestników spotkania. Po chwili obecny na scenie były prezydent Barack Obama chwycił go za rękaw, po czym politycy wspólnie wyszli za kulisy.

 Rzecznik prasowy Białego Domu w Waszyngtonie Karin Jean-Pierre zmuszona była przyznać, że wujek Bidena nie został zjedzony przez kanibali z Nowej Gwinei, jak Biden dwukrotnie sugerował, ale zginął w katastrofie lotniczej na Pacyfiku.
Karin Jean-Pierre  powiedziała, że 81-letni prezydent USA po prostu wyraził swoją "niesamowitą dumę" ze swojego wuja, gdy zasugerował, że kanibale z Nowej Gwinei zjedli go w 1944 roku.

Inne wypowiedzi Bidena:
Dorastałem w społeczności portorykańskiej.
Miałem bardzo bliskie relacje ze społecznością grecko-amerykańską. Właściwie jestem Joe Bidenopoulos.
Dorastałem w irlandzkiej wspólnocie katolickiej w Scranton w Pensylwanii i we włoskiej wspólnocie polskiej.
Kiedy mówię, że dorastałem w czarnym kościele, wiesz, że nie żartuję.
Kultura perska jest niesamowita. Jestem studentką kultury perskiej.
Pewnie częściej niż wielu z Was chodziłem do synagogi.
Pochodzę ze społeczności czarnych.
Moja rodzina to irlandzko-amerykańska rodzina. Można powiedzieć, że nie różni się zbytnio od narodu palestyńskiego.
Dorastałem w synagodze w moim stanie.
Wszyscy w mieście byli albo Polakami, albo Włochami. Dorastałem z poczuciem własnej wartości, że moje nazwisko nie kończyło się na "narty".
Dorastałem w okolicy, gdzie wyróżniało mnie to, że moje imię nie kończyło się na "o".
Podobnie jak rabini, synagogi i domy kultury żydowskiej w Waszych rodzinnych miastach. Wychowałem się w tych samych tradycjach.

4 komentarze:

  1. I ta osoba ma Czerwony Guzik !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lukaszenko oskarżony o antysemityzm po kontrowersyjnych uwagach
    https://www.i24news.tv/en/news/international/europe/artc-lukashenko-accused-of-antisemitism-following-controversial-remarks

    Podczas niedawnego spotkania na temat korupcji białoruski prezydent Aleksander Lukas powiedział: „Jest tu lista 30 podejrzanych wysokich urzędników. Wybacz, nie jestem antysemitą, ale ponad połowa oskarżonych jest Żydami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Biden jest w fazie „schyłkowego Breżniewa”. To dement, fraggles zdalnie sterowany przez wiadome „lobby”.

    OdpowiedzUsuń
  4. www.whitehouse.gov/briefing-room/presidential-actions/2024/05/31/a-proclamation-on-lesbian-gay-bisexual-transgender-queer-and-intersex-pride-month-2024/

    A Proclamation on Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender, Queer, and Intersex Pride Month, 2024

    OdpowiedzUsuń