sobota, 21 grudnia 2019

Kuplety transformatora

Kuplety transformatora

http://marianmiszalski.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=609&Itemid=1

"Mój ojciec był UB-ekiem,

SB-ekiem byłem ja:

ojciec strzelał w tył głowy,

w Wiśle topiłem ja!

Refren:

Jak tam było tak tam było,

dobrze nam się wtedy żyło…

Szkoda, że już się skończyło,

 chociaż- jeszcze trwa...


Ja dziś w sądzie jak chcę sądzę,

brat ma bank (z FOZZ miał pieniądze…),

siostrzyczka jest profesorem:

soc-euro agitatorem!

Refren:

dobrze jest: Kuroń… Lesiak…

dobrze jest: gruba krecha,

dobrze jest: transformacja,

dobrze jest: demokracja…



Jutro – będzie wielka bieda?...

Gdy rząd Polskę Żydom sprzeda?...

Ja o przyszłość się nie boję

bo zostanę szabes-gojem!

Wyczuć etap – ot, i kwita,

wrogiem dziś –„antysemita”,

homofob i ksenofob:

a Żyd każdy-  to swój chłop!



Refren:

Dobrze jest: eurokracja,

dobrze jest: globalizacja,

dobrze jest: rząd światowy,

dobrze jest: podatek nowy!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz