wtorek, 27 lutego 2018

Miliardy. Afery. Korupcja. Zabójstwa. Terror....

Miliardy. Afery. Korupcja. Zabójstwa. Terror....

S- dr Jerzy Szlang RIP
M - Jerzy Matusiak.
Robert Kornecki - prawnik firm (!) paliwowych
Marek Modecki - syn płk MSW - SB. Zarejestrowany w II Zarządzie (wywiad) Sztabu Generalnego. Literka M w fimie HCM - Hilfer, Clauss, Modecki. Doradca Kulczyka i Krauzego a prawdopodobnie ich oficer prowadzący.  Publiczności znany z umówienia w agenturalnym Wiedniu Kulczyka z Ałganowem. Posiadacz egzotycznych paszportów. Prawdopodobny autor afery Petrolinvestu. Wpadał do prezia Kwasniewskiego jak do karczmy. Itd.  
Jacek Piechota - TW Robert. Kandydat mafii na premiera III RP. Poseł. Minister gospodarki w rządzie Leszka Millera od 2001
Tadeusz Kuligowski - Ostatnio zastępca prokuratora apelacyjnego. Zbrodniarzyk komunistyczny i łapówkarz. Przed "dobrą zmianą" uciekł na emeryturę.
Itd.

S-Czesc. Wreszcie jest czas aby pogadac. Chce pana przeprosic za rozmowe telefoniczna.
M-Nie ma za co. W faxie sucho opisałem stan rzeczy.
S- Jak wyglada sprawa z aparatem 100Hz
M- Ma pan moje sprawozdanie ze stanu rzeczy i rekomendacje. Po mojej wizycie u Micronasa Niemcy przyjeli do wiadomosci zastrzezenia, propozycje rozwiazan  i jak to Niemcy metodycznie wzieli sie do pracy. Jestem optymista. Jest dobrze.
S-Przeczytalem dokladnie.  Jak pan ocenia ich prace
M- To jest ładna fabryka z poteznym zapleczem naukowo - projektowym, powazna firma i warto z nimi robic dalej biznes. Produkcje w zasadzie chinczykom  mozemy zlecic niedługo aczkolwiek wolalbym prototyp zoptymalizowac co do ceny podzespołow i potencjalnej awaryjnosci
S-Widzialem ze Chinczycy  gratis zrobili na podstawie pana projektow zestaw elementow  do odbiornika
M-Elementy SJ uzywane sa w naszych chassis od lat i sa dobre a cena jest nie do pobicia bo wynika z masowej produkcji. Moga byc i juz sa  zgodne mechanicznie z elementami z prototypu i w kazdej chwili mozemy je zmienic w produkcji. To jest spory pieniadz
S-A co z ta awaryjnoscia
M-Trzeba jak najbardziej zmniejszyc emisje ciepla. Temat jest w zasadzie rozwiazany. To jest kwestia ukladowa, clipper, wartosci elementow, rozproszenia i przekladni transformatora  przetwornicy i FBT. sterowania tranzystora H-out.
S-Ale nazwy. Ta nasza "28" jest naprawde bardzo dobrym aparatem. A ten nowa setka  to juz jest super. Nie do pobicia. Obraz krystaliczny. Piekny dzwiek.  Inteligencja. 
M-Od pierwszej wersji dlatego ze Jacmierski chcial zlecic produkcje elektroniki w Bydgoszczy.  Jest kompletny projekt. Juz pokazuje. Schemat i plyta sa w Protelu. Program procesora jest w C i kawałek w asemblerze. Mam do tego systemik uruchomieniowy. W Bydgoszczy sprawdzimy pliki sterujace maszyna do montazu automatycznego. Wszystko jest sprawne. Ja myslalem ze juz bedziemy kolejna elektronike montowac w kraju a nastepna tylko sami projektujemy od zera .
S-A co z wlasnoscia programu.
M-Ja w domu zrobilem kolejna , 6 wersje programu. Jest w TV co pokazywalem. Ladniejsza grafika i lepsza funkcjonalnosc. Od ST moglismy taniej kupowal sam procesor bez programu. No ale wszystko sie zmieniło bo Jacmierski zniknał z firmy... i pojawili sie ci palanci
S-Wlasnie dlatego zniknal
M-Nie rozumiem
S-Po prostu moze komus sie to nie podobalo ze powstaje firma zdolna sama  wyprodukowac i zaprojektowac aparat wygrywajacy na rynku.   
M-A kto to jest ten tajemniczy ktos ? To pan nie jest prezesem firmy i o niej nie decyduja wlasciciele tylko ktos ?
S-Wie pan jak powstały te firmy i HCM. Modecki w Hamburgu prawo studiował i wtedy niemiecki rzad go zapytal skad ma pieniadze a byl agenciakiem wschodniego wojska. Nie wiem czy go przewerbowali czy na dwie strony albo i trzy robi.
Rzad niemiecki tez wie co firma chciala robic i jemu taka firma sie nie podoba. Montownia moze byc ale juz samodzielne projektowanie i produkcja, to juz za duzo. Jakby to powiedziec. Herrenvolk a polska to ma byc kolonia. Ja tu juz długo nie posiedze a po mnie i pana wyrzuca. Firma z nowym wlascicielem jest do kasacji. 
M-Badzmy optymistami. Mozemy w kazdej chwili zlecic chinczykom robote z '100.
S-Ja to widze tak. Firma bedzie raczej prymitywizowac produkcje i w koncu za pare lat zniknie. Ta setka to jest model z wysokiej polki.
M-Pan o tym decyduje. Ja tu jestem wyrobnikiem i robie co pan kaze. Dokladnie to samo slyszalem jak weszlismy z 7199 koszac konkurencje. Ze telewizor wielkoekranowy to jest kosztowny luksus i zbytek a nie aparat dla polskich biedakow. Genialny JJ mial racje. Poszedł jak burza. I tak samo bedzie teraz. A jak uporamy sie z setka to bierzmy sie ostro za LCD i moze plazme.
S-To nie jest  takie proste. Po rozstaniu z Jacmierskim i innymi firma malo co nie skonała. To głownie Pana zasługa ze ocalala. Poza panem tu nie ma osoby zdolnej do myslenia. Nie mamy ludzi ktorzy poprowadza sprzedaz.
M-To skutek dywersyjnej roboty Dragana i jego kumpli. Ten wyrzuca naprawde dobrych fachowcow.  Ja mu powiedzialem ze rozszyfrowalem sens jego roboty. On chce zniszczyc firme.
S-Wiem. Wlosy mi sie jerza jak slysze o tym co Dragan robi.  Co pan mysli o spotkaniu z tymi arabami
M- Tak jak napisałem. Skonczylo sie na niczym. Zrobienie prototypu specjalnie pod ich dziwaczne wymagania, wyssane z palca, troche nas kosztowało pieniazkow i czasu. Moim zdaniem to wszystko smierdzi. Oni nie maja zielonego pojecia o technice, technologi, produkcji czegokolwiek, rynku i sprzedazy. Sa absolutnymi laikami. Po prostu pozorowali  jakies dzialania biznesowe i to jest przykrywka do nie wiadomo czego. Nic z tego nie bedzie. Tylko strata czasu i pieniedzy
S-Dokladnie to samo powiedzial mi Y. Mowi ze to jest jakas pozoracja , jakas przykrywka i nic z tego nie bedzie. Y chce skonczyc wspolprace z nami, nie trawi Dragana. Ci ludzie trafili do nas jednak przez Modeckiego i od razu kojarzy mi sie to z  bezpieczniackimi sprawami i terrorem. Prosze mi to napisac w jakis przekonywujacy dla laika sposob. Probowalem sprawa zainteresowac wlasciwych ludzi ale nie sa w stanie zrozumiec tego o co chodzi bo tez sa laikami. Cos gnoje wielkiego kombinuja. To naprawde sa terrorysci. To nie zart.
M-Jak pan powiedzial wtedy terrorysci to sie usmiechnalem ale to nie jest smieszne. Ja jestem od techniki , technologi. To mnie interesuje. I staram sie to robic jak najlepiej. Od pierwszego momentu wydalo mi sie to wszystko strasznie dziwne z tymi arabusami a jak juz Modecki to od razu wiadomo ze to przekret. A smierdzi to ze nazwisko Modecki mialo byc ukryte. Stracilismy czas i pieniadze.
S-Prosze zrobic dzis to o co prosilem. Bardzo prosze. Bardzo mi na tym zalezy ale zeby zrozumial to laik. Moze byc napisane odrecznie.  Wino jest dla pana. To jedno z najlepszych  win swiata.
M - Nie wiem czy moge przyjac taki drogi prezent.
S- Zarwie pan noc piszac mi pismo i nagroda sie nalezy.... Mam pytanie.... Czy to jest pana podpis
M-Tak  To to jest mój podpis.
S-A to jest rachunek bankowy gdzie firma panu przelewa pieniadze
M-Tak Firma przelewa mi naleznosci.
S-Jakie zaleglosci ma firma dla pana
M-Jest to ekwiwalent za urlop, cos koło 6 tysiecy i za godziny nadliczbowe latami sie nazbieralo  blisko 40 tysięcy i to co panu napisałem w faxie
S-Rozmawiałem z Jacmierskim i on potwierdza te 80 tysiecy z procentami . Z procentami jest tego razem 150 tysiecy z groszami.
M - Kiedy mam dostarczyc rachunek  Musze reaktywowac swoja dzialalnosc, tak jak sie umawialismy.
S- Powiem panu kiedy. A podpis na tym kwicie przy sumie 28400.
M-To nie jest mój podpis ! A co to jest ?
S-Jasne ze nie jest. Od razu mi nie pasowal. To jest "kasa prezesa"
M-To sa pana prywatne pieniadze ? Ja z tym nie chce miec do czynienia. Kto wzial te pieniadze i sfałszował mój podpis
S-Kornecki. Sa cztery pana pokwitowania. Ten podpis tez jest lewy ?
M-Ja nie brałem zadnych lewych pieniedzy z firmy. Co to za pomysł z "czarna kasa" ?
S-Tak jak w filmie. Lewe pieniądze. Czarna Kasa. Kadrowa mówi ze w firmie to miał rozliczać  Jacmierski ale nigdy tego nie robil i nie chcial o tym slyszec. On mówi ze zawsze robił to Kornecki za akceptacja Modeckiego.
M-Co za nonsens. Nikt tu wczesniej nie bral lewych pieniedzy. Dopiero Dragan zaczal ludziom placic w kopercie bez rozliczenia ZUS i podatku. Przynajmniej ja nic nie wiem. Ale przeciez firma nikogo nie oszukuje i nie handluje narkotykami
S- Czy ja mowie ze pan kogos oszukuje. Prosze sie uspokoic. To wyglada tak. Dwie swinie Modecki i Claus  latami okradały firme. Zrobili lewa sprzedaz, podwojna ksiegowosc i podwojne ceny.  A potem jeszcze do koryta przystawil ryj Kornecki. Wyciagali wielka kase z firmy.
M- Porucznik paliwowy Kornecki sfałszował moje podpisy i wział kase ?
S-Tak
M-Dlaczego pan go za morde nie wyrzuci 
S-Kornecki jest bezpieczniakiem wojska a na boku szantarzystą.
M-Pan sie pozwala szantazować takiej gnidzie.
S-Tu nie o mnie chodzi. Oni mi wygrazają ze mnie zabija i nie tylko mnie.
M-Prosze to zglosic Policji. I nie moze pan tego smiecia wyrzucic
S-Policji ??? Chyba niejasno sie wyrazilem. Moze byli prowadzeni przez polska bezpieke albo mieli tam etat ale teraz pracuja dla ruskich. A Modecki jeszcze dla niemcow. Ja to zrobie w aksamitnych rekawiczkach. Powiedzialem Draganowi ze ma byc zero spraw sądowych i urzedowych bo to tylko jest pretekst do wyciagania pieniedzy z firmy przez zlodzieja Korneckiego. To szkodzi firmie. Interes ze sprzedawaniem towaru na boku przez Marko jest zły i ma z tym skonczyc. Kasa prezesa ma zniknac.
M-Przeciez te wałki z Marko sa glupie. Tylko tracimy pieniadze. Dlaczego pan nie wyrzuci Dragana.
S-To wszystko nie jest takie proste jak sie panu wydaje. Lewa kasa z tego Marco idzie na lapowki dla wielu sedziow. Mitrosowa dzieli ta kase w sadzie.
M-Ale po co firma dostarcza rekami Mitrosow ciezka kase do korumpowania sadu i pewnie prokuratury ?
S-To jest ochrona dla biznesu paliwowego BGM i te inne firmy. W szczecinie nic im nie zrobia. Jak to wezma sledczy z warszawy to i tak  paliwo beda sadzic w szczecinie. A tu koledzy Mitrosowej powiedza - niewinni albo przedawnione ! Po to sa te pieniadze.  
M-Ten imbecyl Kornecki zrobil szkolenia falszywych swiadkow na Kurzej Stopce i chwalil sie ze ma sedziow  w kieszeni
S-To jest wlasnie Marco Mitrosowej i spoldzielnia lapowkarska w sadzie i prokuraturze.. Slyszalem ze sie pan ostro postawił. Zawsze był pan wielki w moich oczach.  Wsadze ich do wiezienia chyba ze wpierw mnie zabija.
M-Przeciez go zamkna za to
S-Nic mu nie zrobia bo płaci im lapowki. Nasz interes  jest w 99% legalny  ale interes z lewym paliwem jest w 100% nielegalny
M - A dlaczego 99% a nie 100%
S- Bo czesc towaru Dragan sprzedaje bokiem przez to Marko Mitrosow
M-Jest aż tak zle ?
S-Jest gorzej. Ten interes paliwowy Modeckiego i Korneckiego powstal za pieniadze firmy. Ale to nie jest ich interes. To jest interes  generalow i pułkowników.
M-Nie rozumiem.
S-Co tu mozna nie rozumiec. To byla firma wywiadu  i  kasa poszla na paliwa. 
M-Moge to zobaczyc ?
S-Prosze
M-Czyje sa te papiery.
S-Modeckiego. Zazadalem  i ich rozliczam. Modecki ze wszystkich biznesow jest winny ponad 37 milionow. Zna pan jakies nazwiska ?
M-Nic mi te nazwiska  nie mówia......Jacek Piechota. Pozyczka 52 tysiace. Pozyczka 180  tysiacy. To ten poseł ?
S-To przyjaciel, koleś Korneckiego Konfident jak wszyscy. To ma byc dobra inwetycja. Ma byc ministrem lub premierem. Druga Mitrosowa. On korumpuje politykow.
M-Premierem ? Mafia bedzie rzadzic Polska ? Mysli pan ze to wszystko TW gnidy
S-Ja wiem. Przeciez widziales te materialy na plytach
M-Modeckiego juz nie ma w spółce.
S- Modecki to teraz szefuje temu złodziejowi Kulczykowi i drugiemu Krauzemu no i miesza w paliwie. 
M- Kto wymyslil oszustwa z paliwem ? Szefuje im ?
S-Przeciez to marionetki. Jak wy mowicie słupy. Modecki wymysla im biznesy. To znaczy szefowie Modeckiego z grubsza jemu mowia co ma byc za geszeft. Paliwo jest od lat. Modecki umawia ich na spotkania i w ostatniej chwili mowi z kim albo i wcale nie mowi. Albo podpisz  papiery i sie glupio nie pytaj. Tego Kulczyka w restauracji zrugał jak gnojka. Krotko ich trzyma za morde.  Modecki ma ambicje. Bedzie bankierem inwestycyjnym no i kombinuja kradziez kamienic.
M-Ten tu to wojewoda ? Niemożliwe
S-Ale pan naiwny Wszyscy politycy potrzebuja kasy na wybory . Zabawa w demokracje kosztuje. Od mafi biora, od niemcow, od zydow, od jankesow, od ruskich.
M-Przeciez tu sa "zaksiegowane"  miliony. To jest jakis obled.
S-Szkoda nerwow
M-Tadeusz Kulikowski to chyba architekt ? Mialem kolezanke...
S-Prokurator. Ochroniarz od paliwa. Pozyczki na wieczne nieoddanie
M-Nie jest to możliwe. Pewnie Kornecki sfalszowal wiekszosc podpisow i podpiepszyli z Modeckim kase.
S-Jak to niemozliwe.
M-Wracajac od rzeczy to prosiłbym o rozliczenie tego wszystkiego.
S- Do tego zmierzam
M- Czy te grozby  to powazna sprawa.
S-Moga mnie zabic. Zlecenie zabojstwa czyli samobojstwa to dla nich rutyna. Rusek przyjezdza  na  robote i po robocie znika. Szukaj wiatru w polu. Albo potas i policja mowi zawal albo samobojstwo lub oskarza przypadkowa osobe.  Slyszal pan w samolocie ile razy Dragan mi grozil.
M- I ze spokojem pan to przyjmuje. Zostawmy to.   
S-Racja. Dostanie pan swoje pieniadze. Polece Draganowowi aby w paru ratach panu wyplacil. Zadzwonie i powiem kiedy ma pan wstawic rachunek. Prosze nic nie mowic o naszej rozmowie. Zgoda ?
M-Oczywiscie. Prosze usunać papiery  gdzie ja jestem. Ja leszczyk,  nie pasuje do tego.  Jak to wpadnie psom w lapy to wszystkich wsadza
S-Beda udawac ze nic nie wiedza. Modecki w tych prywatyzacjach milionami przelewal kase na konta po rajach. Walizami, reklamowkami gotowke wozil z Niemiec dla Polski na lapowki i go zlapali. I cisza. To jest polityka niemiecka aby korumpowac polska polityke. Zadanie Modeckiego to jest rozkrasc Polske czyli sprywatyzowac
M-Gotowke w walizkach i reklamowkach ? Skad Dragan wie o tych plytach
S-A co pan powiedzial
M-Udalem zdziwienie ze nic nie wiem A on swoje a ja ze nic nie wiem  Sprowadzili w niedziele informatyka zeby odczytac wszystko z dysku mojego kompa. Nic mi nie powiedzieli.  Ale kolega z tej firmy mi powiedzial.
S-Nie pisnalem kanaliom ani slowka. Blefował. Prosze dysk komputera potluc mlotkiem. Tu mam pan plyte ze zdjeciami z tej kasy.
M-Ale ja go dokladnie wyczyscilem.
S-Prosze zniszczyc. Dosyc... Pana zona, to swietny fachowiec i piekna kobieta
M-Dla lekarzy istnieja tylko tematy medyczne.
S-To prawda. To jest misja i przeznaczenie. Nie mozna bez tego zyc. Ja nie jestem stworzony do biznesow i mnie to meczy ale musialem pomoc matce.
M-Bylem bliski zasniecia jak przez dwie godziny z okladem gadaliscie o medycynie i pacjentach.
S- Musimy sie koniecznie spotkac i pogadac. Na mnie wrazenie robia ładne i inteligentne kobiety. A jeszcze w dodatku lekarz.
M- Panie prezesie ! Ale nie o medycynie, please.
S-Tak na przyszlosc to prosze uwazac. Ten Platanowich po rozmowie z Draganem i Panem w Hamburgu zmiekl
M- Dragan z nim rozmawial nie ja. Ja stałem obok.
S-Przeciez to ruski szpion z legendą biznesmena ! To jego kolejne nazwisko. Lacznik Modeckiego i Kwasniewskiego z Moskwa. Gnojek pomyslal ze trafil na kamien i zmiekl
M- Naprawde ?
S-Kornecki kazał powiesic tego Iwanowskiego ? Czy on faktycznie ukradł te papiery Modeckiego. Co pan mysli ?.
M- Byl w firmie przed morderstwem. To jest porzadny, uczciwy czlowiek a nie zlodziej. To nie jest typ czlowieka ktory by popelnil samobójstwo. Nie byl przygnebiony. Snuł plany na przyszlosc. Nie miał zadnego powodu. Mowil ze Dragan wygrazal mu ze za te papiery beknie. Dragan lubi sie znecac na ludzmi, to jest psychopata. Dureń zmysla rozne historyjki.  Iwanowski nic z tego nie rozumial. Kazdy ma jakies problemy i zmartwienia ale to nie powod aby sie wieszac. Mówił mi ze posadzaja go o kradiez dokumentow w Hamburgu z samochodu. Slyszalem raz jeden od Dragana ze on  rok wczesniej sprytnie ukradł cala walize dokumentow Modeckiego. Ja nic konkretnego nie wiem. Nikt nic nie wie. Wydaje mi sie to glupie aby kogos wieszac za jakies papiery. Ludzie z firmy rozmawiali z wdowa. Nic nie wskazuje aby sie powiesil. Demolka mieszkania, slady walki o zycie A wdowa mowi ze policja i prokuratura mieli przykazane aby zrobic z tego samobojstwo. Ja to znam ze słyszenia tylko.
S-Jakies papiery ! Podczas scysji z Modeckim ten wyskoczyl mi z tekstem ze jest pulkownikiem i jak zaraportuje to ja znikne. Tak daleko to zaszlo.  Modecki ma kolekcje paszportow i jest zawsze gotowy do ucieczki. Jak sie zacznie rozliczanie zlodziejstwa to on czmychnie do Panamy albo Izraela.  To mogly byc papiery miliardowych zlodziejstw i demontazu waszego kraju. Tego co powiem prosze nie komentowac i tylko wysluchac, nie pytac. Podejrzewaja pana ze to pan porozsylal do urzedow i gazet rozne materialy z plyt. Kojarza to z pana delegacjami w Bydgoszczy ale niezgadzaja sie dni.  Prosze zachowac ostroznosc.
M- Ale Modeckiego nie ma juz w firmie od  roku, dwoch.. To az taka wazna figura ?
S- Zwykly zlodziej i bandyta. To dynastia Ubecka. Jego ojciec pulkownik SB. Wczesniejsi robili dla Gestapo, NKVD, UB i strzelanie polakom w potylice. Teraz falszywa legenda.  To sa  podludzie i podli zdrajcy. Powinni wisiec. Ja sie nimi brzydze tak samo jak pan. Probuje to wszystko jakos poustawiac ale to jest ponad moje siły i moj rozum. Szczesliwie moja rola sie konczy.
M - Napisze to co mi pan kazal
S- Bardzo dobrze. Jeszcze jedna sprawa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz