czwartek, 25 sierpnia 2016

Ubekistan. Bija dzieci i wyludzaja kase

Ubekistan. Bija dzieci i wyludzaja kase

Szczecin 2003. 69 listow do pokrzywdzonych.

Szanowni Panstwo

Na poczatku 1999 roku otrzymalismy jako pokrzywdzeni kradzieza z wlamaniem obszerne Postanowienie sadu rejonowego oznaczone  RVIII Npw 345/98. W pismie wymieniajacym 69 pokrzywdzonych i przestepstwa kradziezy z wlamaniem  jestesmy na pozycji 18.
Sprawca 69 kradziezy z wlamaniem, nieletni w dacie czynow Pawel S. w pismie sadu okreslony jest jako uposledzony w stopniu lekkim co dawniej nazywano debilizmem. Nazwa ta jest niestosowana z uwagi na negatywne znaczenie w języku potocznym.  Poziom intelektualny usposledzonych osób dorosłych jest charakterystyczny dla 11 roku życia a nieletnich jest taki jak dzieci.

W 2000  roku rozmawialem z kilkoma pokrzywdzonymi z pisma i nikt zadnych skradzionych przedmiotow nie odzyskal. Uslyszalem opinie ze cala ta checa to oszustwo - nie ma paserow, nie ma przedmiotow a jest debil  jako sprytny super wlamywacz - hurtownik.

Rzekomemu sprawcy kradziezy Pawlowi S, wytoczylem cywilna sprawe sadowa o odszkodowanie za skradziony nowy rower gorski. Pawel S. przed sadem zeznal ze niczego nie ukradl a  Pawel S2. (drugi Pawel S.), byl katowany przez Policje i opowiadal rozne brednie.
Przed sadem Pawel S. zachowywal sie jak dziecko. Wnioslem o przesluchanie go z udzialem psychologa  lub psychiatry uwazajac ze albo jest opozniony i sprawe trzeba umorzyc bowiem z mojej strony byloby niemoralne przesladowanie dziecka  albo Pawel S. robi sobie z sadu zarty w dodatku pomawiajac policjantow  V KP Szczecin Dabie o zbrodnie. Sad odebral mi glos.

Sad zobowiazal mnie aby zapoznal sie ze sprowadzonymi  aktami sprawy karnej o sygnaturze IVK748/98 i wskazal dowody. Ale tam nie ma zadnych dowodow. Wiec pozostalo przesluchanie Pawla S2.

Pawel S2. byl sadzony i skazany za zabojstwo ! Z tego wzgledu sad zrezygnowal z bezposredniego przesluchania swiadka Pawla S2, ktory w drodze odezwy zostal przesluchany w Zakladzie Karnym w Potulicach. Tam zeznal ze  byl z Pawlem S.  tylko na jednym wlamaniu przy ul Marmurowej. Zeznal ze byl przesluchiwany przez policje w Dabiu i zmyslal. Z protokolu zeznania mozna wnosic ze tez jest uposledzony.
Wpierw sie przyznal a pozniej zaprzeczyl ze zabil ciotke.

Takie sa "dowody" w sprawie 68 kradziezy z wlamaniem. Nie ma niczego. Policja statystycznie wykryla 68 kradziezy z wlamaniem. Premie, nagrody, awanse.

 Uprzejmie prosze o poinformowanie mnie czy otrzymaliscie Panstwo zwrot ukradzionych Wam podczas wlaman przedmiotow  o ktorych mowa w pismie sadowym.
Bylismy ofiarami kilku kradziezy z wlamaniem i nigdy Policja niczego nie wykryla.
Prosze o informacje czy Panstwo cos kiedykolwiek odzyskaliscie. Z gory dziekuje

Z powazaniem
Jerzy Matusiak
Adres, telefon




Rozmowa telefoniczna - 6 rozmow w tym stylu
- Czy pan Matusiak
- Tak, Dzien dobry
- Imie nazwisko, przyslal mi pan list o tych kradiezach
- Tak. Jak u Pana bylo
- Tak samo jak u Pana. Ide do piwnicy po rower a tam pusto
- Odzyskal pan cos.
- Panie, co pan. Rower to 600 zł ale ide do nowego samochodu a tam wyrwane radio, komputer albo nie ma tablic. Po miesiacu przysylaja ze nic nie znalezli i gites
- Ja  tez mam takie kwity
- Ta policja w Dabiu to nieroby, pijacy i oszusci. Jedyne co potrafia to bic i klamac
- Kto ich chroni ?
- Wszedzie w Polsce robia cuda z papierami ale tutaj to horror
- Ja napisalem skarge do Komedy Wojewodzkiej. Odpisal mi ten Naruszkiewicz ze wszystko jest w porzadku a z tym zlodziejem debilem S, to policjant wykazal inwencje i wykryl wszystkie wlamania.  Zadzwonilem do tego Naruszkiewicza i pytam go co to jest ta inwencja. A on mi ze troche przycisneli podejrzanego i sie przyznali. Dupa nie szklanka. hihi To jest normalny bandytyzm.
- Chroni to prokuratura. Wielu ludzi pisalo skargi.  Zadzwonilem tam zapytac co moge odebrac i co to za cyrk z debilem wlamywaczem a prokurator zaczela mi wygrazac ze jak ja pojde do prasy albo telewizji to ona mi pokaze. Ona mnie nauczy rozumu. Ja poszedlem do Kuriera a tam redaktorek ze oni wiedza ze tak jest ale  nie chca zadzierac z policja
- Pamieta pan nazwisko tego prokuratora.
- Malkowska sie nazywala
- Ja rozmawialem z  Lorencem z prokuratury. Tez mi zaczal wygrazac. Co za dzicz.
-  Slaboscia Polakow jest to ze nie umiemy sie organizowac. Podziwiam Pana za odwage. Ktos z tych 70 osob gdzie pan wyslal list to policjant i leci im piana z pyska, maja wscieklizne ze ktos im  pokazal ze sa oszustami. Prosze uwazac na siebie.
- Fajnie ze to sad w tym pismie podal adresy i nazwiska i mozna sie bylo skontaktowac. Ludzie sie boja. Tylko kilka listow dostalem w odpowiedzi  
- I jak u innych ?
- To samo co u pana
- Mozemy sie zrzucic na adwokata ale warszawka z powrotem odsyla wszystkie zawiadomienia. Prawdziwi zlodzieje i badyci sa w warszawie
- Kilka osob to za malo. Chociaz ze 20-30 zeby bylo pokrzywdzonych.
- Ja mam nadzieje ze z ubekami sie kiedys policzymy jak nalezy. Bo na takich skurwysynow co bija dziecko - debila i kaza mu sie przyznawac do wszystkiego jak leci to jest tylko olow.  Milo sie rozmawialo.
- Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz