czwartek, 7 września 2017

Piosenka inwazorow

Piosenka inwazorow

 I don't pay rent
„W moim kraju jest wojna więc, uciekłem do Włoch. Ja nie płacę czynszu. Wszyscy moi przyjaciele przybyli tu na łódkach. Mamy domy, samochody, cipki. Yeeh, nie pracuję, nie pracuję. Moje ręce się nie pobrudzą, bo jestem czarnuchem. Jestem uciekinierem. Chcemy seksu oralnego z białymi cipkami. Mieszkam w 4 gwiazdkowym hotelu, gdyż jestem piękny, bogaty, sławny. Jestem czarny, yeeh! Poza tym potrzebuję białą cipkę, bo rano, gdy się budzę to mam twardego druta, twardego. Ciągle robię mój taniec, nazywa się dostać koguta przy piłowaniu druta. Tak dużo białych cipek jest przejebanych. Ona siada na jego twarzy, jak na fotelu. Otwórz usta, trochę pokropię. Hej biała cipko lubisz mój naszyjnik? Hej biały mężczyzno, ty w ogóle nie jesteś  żadnym kogutem. Przestań lamentować i chodź z nami na dworzec, kraść rowery.”
Lepsze tlumaczenie tekstu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz