czwartek, 9 maja 2013

Twarz neoliberalizmu

Twarz neoliberalizmu

Na karcie 14 akt (XP1426/01) Rejonowego Sadu Pracy w Szczecinie znajduje sie dokument takiej tresci.

Sad Pracy
ul. Kaszubska 42

Wnioskodawca:
Wieslaw Malysz
Szczecin

Pozwany:
Barter Service Sp. z o.o

Pozew
o uznanie za bezskuteczne wypowiedzenia umowy o pracę
Wnoszę :
1.O uznanie za bezskuteczne przeslanego mi poczta wypowiedzenia umowy o pracę z dnia 22.10.1997
2.O rozstrzygnięcie o kosztach postępowania wedlug norm przepisowych
Uzasadnienie
U pozwanego jestem zatrudniony od 9.05.1995 ostatnio jako mistrz produkcji
Dowód: kserokopia umowy o pracę
Z nieznanych mi powodów nagle otrzymalem przebywając w tym czasie na zwolnieniu lekarskim wypowiedzenie umowy o pracę z podaniem krzywdzących mnie powodów
Dowód: kserokopia rozwiązania umowy o prace

Jest to oczywiste naruszenie art. 41 Kodeksu Pracy. Ponadto nikt z moich przelozonych nie zarzucal mi zlego wykonywania obowiązków sluzbowych w calym okresie zatrudnienia na stanowisku mistrza. W okresie od 9.05.1995 nie otrzymalem od moich bezpośrednich przelozonych zadnej nagany ani innej kary.
Uwazam ze rzeczywista przyczyną wypowiedzenia mi umowy o pracę moze być moje konsekwentne domaganie się poprawy warunków pracy i jej bezpieczeństwa a takze warunków socjalnych pracowników.
Na zwolnieniu lekarskim przebywam od 16.10.1997 i trwa ono nadal, natomiast pismo o wypowiedzeniu umowy o prace zostalo przeslane mi listem poleconym. w dniu 24.10.1997, odbiór pokwitowala moja szwagierka.
Ze względów jak wyzej wystąpienie z pozwem stalo się konieczne.

Podpis


Moj Notatnik
"Faktycznie Mathias Clauss dał Robertowi Korneckiemu befehl wypowiedzenia WM umowy o prace, ktore ten otrzymal poczta. Prawdopodobnie Claus chcial rozwiazac umowe o prace bez wypowiedzenia ale wysmazone przez nas Oswiadczenie to uniemozliwilo. Poszukiwania w firmie dokumentow-dowodow oczywiscie byly jalowe bowiem WM pracowal wzorowo i nikt nigdy nie mial do jego pracy zadnych zastrzezen. Dziwi mnie zachowanie JJ ktory poszukiwał w firmie kogokolwiek kto moglby cos zlego wymyslec (!) o WM. To wlasnie wstydliwa twarz neoliberalizmu.
Mamy teraz powazny problem - firma faktycznie nie ma mistrza do zarzadzania pracownikami co niewatpliwie bedzie czastka powstajacych wlasnie problemow. Dopiero teraz widac jaka klase reprezentowal soba WM.
Caly czas sie zastanawiem czy odejsc z firmy"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz