czwartek, 13 października 2016

Polska "armia" czyli korupcja 6

Polska "armia" czyli korupcja 6

 Dlaczego polskie(?) słuzby mundurowe odziedziczone po PRL sa tak bardzo skorumpowane ? Ludowe Wojsko Polskie stworzyli sowieci. Bezpieke i Milicje stworzyli sowieci. Sowieci stworzyli "polski" rzad. Kierowali i nadzorowali cały aparat terroru.
Mundurowi mają, jak na swoje kwalifikacje, bardzo wysokie zarobki i mnóstwo przywilejów. Do mudurówki dostają się ludzie tylko po znajomościach żeby się ustawić i pasozytowac ! Biorą łatwy pieniądz i łapowki.  Ci którzy chcą uczciwie pracować często nie mają szansy bo nie mają znajomości ! W mundurowce potrzebna jest czystka.
W bezpieczniactwie w PRL i PRL-bis funkcjonowaly rodziny ukorzenione w NKVD.
Ojciec gen. Dukaczewskiego , szefujacego WSI, był porucznikiem UBP, pracował na stanowiskach w WUBP w Warszawie oraz jako szef PUBP w Ciechanowie. Jego matka była pracownikiem Wojewódzkiego Urzędu Bezpieczeństwa Publicznego (WUBP) w Warszawie. Dukaczewski byl lojalny w stosunku do sowietow a pozniej Rosji, nieprawdaz ?

Airbus ( jest to przedsiebiorstwo socjalistyczne ) zalicza cięzka wpadke jedna po drugiej.
Na A380, największy samolot pasażerski świata, nie ma wystarczajacej ilosci kupcow. Gigant ma takze kłopoty z konstrukcją skrzydła co niepokoi potencjalnych chetnych.
Zakonczono wlasnie produkcje Eurofighterow, z którymi wiazano wielkie nadzieje. Z powodu źle wywierconych otworów w elementach konstrukcji, cała ostatnia seria produkcyjna nadaje się tylko na złom:
http://www.spiegel.de/politik/deutschland/bundeswehr-neue-maengel-am-eurofighter-a-994658.html
Koszmarem zakonczyl sie projekt transportera militarnego A 400. Airbus nie potrafi usunac dyskwalifikujacych wad zespołu napedowego. Zalecił aby wadliwe zespoły napędowe poddawac dużym przeglądom po 25 godzinach pracy ! To już jest komedia.
Bundeswehra musiała awaryjnie kupić amerykańskie „Herculesy” bowiem traciła zdolnosc transportowa.

Polscy zdrajcy ( w tym mieszkaniec Ruskiej Budy ) zapalczywe bronia szkodliwego kontraktu jaki mial byc zawarty z Airbus Helicopters. Dotychczas Caracala wyprodukowano w ... 60 sztukach. Helikopter jest porażką biznesową. Dla porownania Black Hawka wyprodukowano w 4 tysiacach sztuk.

Szwajcarski wojskowy śmigłowiec Super Puma ( =Caracal oferowany polskiemu wojsku ) rozbił się w 28 września 2016  nad Przełęczą Świętego Gotarda. Obaj piloci zginęli, a ciężko ranny trzeci członek załogi został przewieziony do szpitala. Był to kolejny tragiczny wypadek Super Pumy w ostatnich miesiącach. Do czasu wyjaśnienia przyczyn katastrofy szwajcarskie lotnictwo wojskowe wstrzymało loty wszystkich swych maszyn Super Puma. Dochodzenie wszczął wojskowy wymiar sprawiedliwości.

Firmy obsługujące morskie platformy naftowe należą do największych klientów firm produkujących helikoptery.
Cywilny Caracal ( Super Puma EC225 ) 29 kwietnia 2016 roku rozbił się koło Bergen w Norwegii. Zginęli wszyscy obecni na pokładzie, 13 osób. Na pokładzie było 11 Norwegów, Brytyjczyk i Włoch. Śmigłowiec leciał do Bergen z platformy Gullfaks B wydobywającej ropę i gaz spod dna Morza Północnego. Platforma ta należy do norweskiego państwowego koncernu energetycznego Statoil.
Jak podał norweski zarząd lotnictwa cywilnego, Eurocopter EC225 znalazł się już wcześniej w polu jego zainteresowania. "W 2012 roku wystąpiły problemy z tym modelem śmigłowca, gdy wykryto nieprawidłowości w przekładni głównej wirnika nośnego. W 2012 i 2013 roku obowiązywały restrykcje dotyczące lotów tym modelem" - głosi wydany po katastrofie komunikat. Norweskie media informują, że naoczni świadkowie widzieli, jak od śmigłowca odpadł wirnik, zanim maszyna się rozbiła.
W swoim wstępnym raporcie wysłanym do Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa Lotnictwa (EASA) Norwegowie stwierdzają, że najbardziej prawdopodobną przyczyną katastrofy była wada metalurgiczna jednej z części przekładni. To element napędu śmigłowca, który przenosi moc z silników na wirnik. Musi pracować pod bardzo dużym obciążeniem, przez co to tam mogą najłatwiej ujawnić się wady w wykonaniu. Jednocześnie EASA wysłała swój biuletyn ostrzegawczy, w którym zawarto alarmujące wnioski z przeprowadzonej po katastrofie inspekcji europejskiej floty H225. Inspektorzy stwierdzili, że w wielu innych maszynach natrafiono na nieprawidłowo zmontowanie wirników, co najprawdopodobniej jest winą nie dość dokładnej pracy techników. Nie dokręcali oni odpowiednio śrub i źle montowali pewne elementy. EASA nakazała dokładnie sprawdzić i wymienić wrażliwe części w każdym śmigłowcu przed kolejnym lotem.
Władze Norwegii a nastepnie Wielkiej Brytanii ogłosiły zakaz lotow tego modeli helikopterów do czasu wyjasnienia i poprawienia wad helikoptera. W sprawie katastrofy trwaja sledztwa. Airbus rzekomo znalazl wade i podobno pracuje nad jej usunieciem.
www.offshorepost.com/super-puma-helicopter-ban-enforced-uk-norway/

Airbus ma powazne problemy i po wycofaniu sie Polski z Caracala wpadł w panike. Stad te wstretne grozby w strone polskiego rzadu i proba zakrzyczenie problemow.
Mielismy za szalone pieniadze kupic archaiczny helikopter z wadami technicznymi w dodatku nieprzetestowany w zadnym konflikcie militarnym !

W stycznia 1995 roku śmigłowiec Super Puma awaryjnie wodował na Morzu Północnym. Na pokladzie bylo 18 osob. Wszyscy przezyli. Powodem bylo uderzenie pioruna.  Nigdy wcześniej ani pozniej uderzenie pioruna nie spowodowało jednak  katastrofy jakiegokolwiek śmigłowca. Smigła wykonane z lekkich kompozytów, w ogole nie przeszły stosownych badań pod kątem wyladowan atmosferycznych !
Nie jest jasne dlaczego jakims cudem nie wycofano wszystkich helikopterow z uzytku.
Az strach pomyslec co sie z taka maszyna moze dziac na polu walki. Black Hawk Sikorskiego był wielokrotnie powaznie modyfikowany  na podstawie prawdziwych doświadczeń bojowych.

1 komentarz:

  1. Uzupelnienie
    http://forsal.pl/artykuly/984242,unia-odwoluje-sie-od-decyzji-wto-ws-dotowania-airbusa.html

    Ta Unia to prywatny biznes niemiecko francuski ?

    OdpowiedzUsuń