wtorek, 7 lipca 2015

Materialy do unicestwiania 2

Materialy do unicestwiania 2

J Kłaniam sie nisko.
A Witam Wlasnie chcialam do ciebie dzwonic.
J Mamy lacznosc telepatyczna.
A Jest interes do zrobienia ale zebym nie zapomniala.
J A ile mozna stracic to znaczy zarobic.
A Jest smierdzaca na kilometr sprawa. Przyszedl do naszej firmy jako przypadkowy klient prezes bylej twojej firmy Czeslaw Dragan. Ja moze nie potrafie z ludzi czytac jak z otwartej gazety ale swoje wiem.
J Co przeczytalas w tej kanali.
A Zobaczylam sciemniacza ktory przyszedł niby cos zlecic ale tak naprawde to chcial sie czegos dowiedziec o Tobie lub zaproponowac .
J O mnie ?. Jak w filmie szpiegowskim.
A Ja bardzo uwazalam aby nic o tobie nie powiedziec i zeby to wyszlo od niego.
J Wywiad psychologiczny. Rewelacja
A Ja staralam sie duzo mowic i to podzialalo. Niby rozluznienie. Glupia blondynka i to zadzialalo. W koncu powiedzial ze slyszal ze mamy wspolnego znajomego, pana Jerzego Matusiaka. Ha ha ha
J Wpadl. Ja mu o Tobie nic nie mowilem. Przeciez to jest obca osoba.
A Oczywiscie. To ja go pytam a od kogo slyszal. I widze na jego podlej gebie ze klamie i sie wije. To ja jeszcze bardziej przyciskam
J Pelen sukces
A No i sciemniacz mi mowi ze Ty podales mnie na swiadka w sprawie w sadzie o zaplate
J Podalem
A A dlaczego mi nic nie powiedziales. Nie zostalam wezwana.
J Zapomnialem. Chcialem tylko abys opowiedziala o zdarzeniu sprzed dwoch lat gdy nie bylo mnie w pracy bo bylem w delegacji. A oni przedstawili sfalszowane pismo z moim podpisem ze Szczecina gdy bylem w delegacji
A Nie zapomniales. Dobra. I ten Dragan mi proponuje ze moga mi zaplacic za fikcyjna usluge zebym na przyklad nie przyszla do sadu albo zapomniala o zdarzeniu
J Casting w horrorze
A Kolego, ty uwazaj bo to jest mafia.
J A ile zaproponował.
A Nie padla konkretna suma ale z pewnosci wiecej niz sto tysiecy
J To az tyle jestem dla ciebie wart ? Ale za co chcial zaplacic.
A Ja nie jestem szmalcownikiem a dodatkowo mam niezla intuicje.
J Tylko meska intuicja jest niezawodna
A Zaczal krecic ale chodzi o to jak sie domyslam ze sfalszowali dokumenty i boja sie odsiadki Bo poslugiwanie sie w sadzie falszywka to juz grubszy numer .
J A co ci mowi ta Twoja intuicja
A Ona mi mowi ze ten czlowieczek to jest bardzo zla menda. Wspolpracownik bezpieki albo byly esbek.. On ma na pysku wypisane ze jest jakims esbeckim konfidentem. Przeciez normalny czlowiek nie pojdzie do kogos obcego oferowac mu kupe kasy za kryminalna przysluge.
J. Powinnas pojsc na policje
A. On wie ze gdybym poszla z tym na Policje to Policja nic nie zrobi Prawde mowiac to jego propozycji bardzo sie wystraszylam. I gdybym doniosla ze grozil swiadkowi to bylaby prawda. Wiesz na koniec tak dziwnie powiedzial ze moglabym porozmawaic z toba bo tym masz cos na czym im bardzo zalezy. Cos co nie ma ceny. Ale jak nie chce z nimi robic biznesu to zapomnijmy o tej rozmowie. Co to jest ?
J Nie moge ci powiedziec
A To rzuc tylko hasło
J Mysla ze ja mam materiały do unicestwiania ale ja ich nie mam
A Tak myslalm ze tu chodzi o cos takiego
J Mam prosbe. Spisz dokladnie cale to zdarzenie. Maksimum szczegolow. Co jak gdzie.
A Przeciez nie mam sklerozy.
J Ale chodzi o to zeby to przywolac kiedys. Czas szybko zaciera pamiec i za kilka lat to niewiele z tego bedziesz pamietac.
A Czy oni zlecaja zabojstwa ?
J Ale dramatyczne pytanie
A Ponawiam je.
J Obawiam sie ze tak ale raczej sa w stanie zainscenizowac sytuacje gdy pokrzywdzony wielka kradzieza lewej gotowki za sprzedaz kontenera szmuglowanych papierosow sam zabije rzekomego zlodzieja ktory niczego nie ukradl. Albo upozoruja samobojstwo albo potas i zaburzenie akcji serca z wiadomym skutkiem.
A. Jak wysoko sa umocowani
J Marek Modecki rzekomo pije wodke ze Stolzmanen a do palacu wjezdza jak do karczmy. Dawniej niejawny oficer lub wspolpracownik WSW ale teraz raczej GRU bo to jest ponad WSI Zamieszany w duza liczbe lewych prywatyzacji. Doradca albo prowadzacy Kulczyka , Krauzego i Bog wie co jeszcze. Robert Kornecki przekazuje lapowki i sam placi lapowki politykom, sedziom prokuratorom.
A Stolzman to jak rozumiem prezydent. A kto to jest Modecki i Kornecki ?
J Faktycznie wspolpozwany
A Jesli moge cie o cos prosic. Nie walcz z nimi bo napewno przegrasz jak bedziesz skakal co cie zabija albo oskarza
J Mam sie dac okrasc !
A Zrozum nie wygrasz. Tak jak do mnie przyjda do sedziego i postawia gnojka na bacznosc albo jak mowisz lapowka albo unicestwinie. Albo przekupia i zastrasza twojego adwokata
.................


Wczesniejsze
Rok 2001. Materialy do unicestwiania, WSI, ustawy, mafia http://matusiakj.blogspot.com/2015/05/blog-post.html
http://matusiakj.blogspot.com/2013/05/materialy-do-unicestwiania.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz