czwartek, 12 kwietnia 2018

Do: Prokurator Rejonowy Hanna Karamańska

Prokurator Rejonowy Szczecin Sródmieście
Pani Hanna Karamańska


pr.szczecin-srodmiescie@szczecin.po.gov.pl


Sygnatura akt I PR Ds 1038.2018

Uprzejmie informuję że otrzymałem dziś przedziwne "Postanowienie o odmowie wszczęcia śledztwa" autorstwa prokurator Iwony Katarzyny Tyll z datą 30 III 2018 roku.

1. Ja nie składałem w sprawie Zawiadomienia o przestępstwie ani żadnego innego pisma do tej prokuratury.
NB. W 2014 roku także otrzymałem sygnowane przez prokurator Anitę Cofur pismo bez składania Zawiadomienia. Z treści pisma nie sposób się było zorientować kto je złożył.

2. Tylko mogę spekulować i domyślać się o co chodzi bowiem wszystko w splątanym piśmie jest przekręcone i pokręcone. W części merytorycznej pismo jest kopią Komentarza do Kodeksu Karnego i nie zawiera żadnej argumentacji. Kategorycznie zaprzeczam jakobym ja lub moi pełnomocnicy kiedykolwiek twierdzili że Michał Tarasiejski w sprawie oznaczonej sygnaturą IXP656 / 13 składał fałszywe zeznania.

3. Michał Tarasiejski jako prywatny oskarżyciel złożył fałszywe zeznanie przed sądem. W związku z powyższym poinformowałem o tym Sąd załączając dowody złożenia fałszywego zeznania sugerując aby Sąd złożył Zawiadomienie  o przestępstwie do prokuratury. Tylko się domyślam że Sąd wykonując swój obowiązek takie Zawiadomienie złożył.

4. Pokrzywdzonym w sprawie składania fałszywych zeznań jest rzekomo Wymiar Sprawiedliwości. Tak więc sugeruje przesłanie drugiej wersji  "Postanowienia o odmowie wszczęcia śledztwa" temu kto wniósł Zawiadomienie a więc prawdopodobnie sądowi.

5. W ubiegłej dekadzie Iwona Katarzyna Tyll, telefonicznie postraszona ( sporządziła o tym Notatkę Urzędową ) przez płk WSI Wiesława Kowalskiego uczynionego szefem szczecińskiej delegatury ABW
- Sporządziła fałszywe Notatki Urzędowe co jest przestępstwem
- Podjęła przeciwko mnie prymitywną prowokacje co jest przestępstwem
- Urządziła mi w prokuraturze awanturę połączoną z atakiem histerii dokumentując to sporządzoną Notatką.

Przypomnę że Rzecznik Praw Obywatelskich  DWUKROTNIE za pośrednictwem prokuratury okręgowej wymusił podjęcie bezczelnie umorzonych spraw poważnych przestępstw. Ja twierdziłem że prokuratorzy panicznie boją się mafiozów i na tym stanęło.

Ubolewam nad tym że mafiozi postraszyli materiałami do szantażu obyczajowego i postawili na baczność byłą prokurator rejonową Barbarę Kaszucką Klimczyk.
Wszyscy znamy stan prokuratury z prac Sejmowej Komisji Śledczej ds afery Amber Gold i szczecińska prokuratura niczym nie różniła się od innych.

Panią prokurator rejonową poinformowałem już o zaszłościach i uważam że wyznaczenie Iwony Katarzyna Tyll jest złośliwością.

W związku z powyższym wnoszę o dokładne zbadanie spraw i wniesienie o wszczęcie postępowania dyscyplinarnego i karnego przeciwko Iwonie Katarzynie Tyll.

Z poważaniem
Jerzy Matusiak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz